סקר חדש חושף: מיהו האשם הגדול במשבר הדיור בישראל?

    40% מהנשאלים השיבו שתוכניתו של שר האוצר לא תביא להפחתת המחירים, 21% היו נחרצים יותר והשיבו שהם בטוחים שלא, לעומתם 22% מהנשאלים חשבו שהתוכנית דווקא תביא להפחתת מחירים, 2% אף היו בטוחים בכך.
    יעקב גרודקה No Comments on סקר חדש חושף: מיהו האשם הגדול במשבר הדיור בישראל?

    משבר הדיור • מסקר שפורסם הבוקר עולה כי הציבור מאשים את נתניהו וכחלון, וגם את שר האוצר לשעבר יאיר לפיד בעליית מחירי הדירות, שמזנקים ללא הרף • לשכת נתניהו: "טענה מופרכת ומגוחכת ואינה נכונה"

    נתניהו וכחלון צילום: עמית שאבי
    40% מהנשאלים השיבו שתוכניתו של שר האוצר לא תביא להפחתת המחירים, 21% היו נחרצים יותר והשיבו שהם בטוחים שלא, לעומתם 22% מהנשאלים חשבו שהתוכנית דווקא תביא להפחתת מחירים, 2% אף היו בטוחים בכך.
    15:15
    08.05.24
    אתר קול חי No Comments on הערכה בישראל: לא צפויה פריצת דרך במגעים לעסקה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחירי הדירות מטפסים והציבור מיואש ולא מאמין שהמצב ישתנה. ראש הממשלה בנימין נתניהו מבטיח זה זמן רב כי הוא פועל להפחתת מחירי הדירות, כך גם שר האוצר משה כחלון שהציב זאת כאחד היעדים, אולם

    הסקר שפורסם בגל"צ מעלה כי על השאלה מי אשם בעליית המחירים? חושבים מחצית מהנשאלים (50%) כי ראש הממשלה נתניהו הוא האשם בעליית מחירי הדירות.

    16% מהציבור השיב שדווקא שר האוצר משה כחלון הוא האשם. גם מקומו של שר האוצר הקודם יאיר לפיד לא נפקד, ו- 9 אחוזים השיבו שיאיר לפיד הוא זה שאשם במחירי הדירות העולים. לעומתם כחמישה אחוזים חושבים ששר השיכון יואב גלנט הוא האשם.

    שגם מדיניותו של שר האוצר הנוכחי משה כחלון עמדה למבחן הנסקרים, והם הביעו חוסר אמון מוחלט בכך שתוכנית כחלון תביא להפחתת מחירי הדירות.

    40% מהנשאלים השיבו שתוכניתו של שר האוצר לא תביא להפחתת המחירים, 21% היו נחרצים יותר והשיבו שהם בטוחים שלא, לעומתם 22% מהנשאלים חשבו שהתוכנית דווקא תביא להפחתת מחירים, 2% אף היו בטוחים בכך.

    ממשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה כי "בתקופת כהונתו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיע מספר התחלות הבנייה לשיא של כל הזמנים כמו כן מספר הדירות המתוכננות, עולה באופן רצוף משנה לשנה. באשר לטענה שראש הממשלה מפקיר את זירת הדיור היא מופרכת ומגוחכת ואינה נכונה. תיק השיכון והבינוי הועבר למפלגה אחרת בשל דרישה במהלך המשא ומתן הקואליציוני להרכבת הממשלה".



    0 תגובות